Pečetidla...

Ze zbytku samotvrdnoucí hmoty jsem zkusila udělat pečetidla...









9 komentářů:

  1. Ahoj Marionnetko,to je moc dobrý nápad,kdysi jsem na dopisy dávala pečeť,ale už je to hodně dávno.Vlastně si už ani nepamatuju,kdy naposled jsem napsala nějaký dopis...

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle nápad bych si prosím vyzkoušela vlastníma rukama, jestli dovolíš :o)poněvadž je skvělý...jsi hlavinka :o)děkuju moc mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. Múj sen,dopis s pečetí,ale to v dnešní době neletí. Marionetko,krásný nápad. Josefína

    OdpovědětVymazat
  4. Marionetko, krásná pečetidla!!!!! Moc se Ti to povedlo!!!! Já je o Vánocích dělala ze sádry, použila na dárečky a kornoutky a fakt to vypadalo efektně!!!
    Jsi veliká šikulka a Tvůj blog patří mezi mé oblíbené!
    safrysek

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu skoda,ze se uz dopisy skoro neposilaji.Ja jsem take jako holka pecetila dopisy kamaradum z prazdnin:)
    Vyborny napad a verim,ze jiste najdes i jine uplatneni nez pecetit obalky ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marionetko, úžasný nápad, skvělé provedení, prostě super!!! S dovolením také vyzkouším, díky moc za inspiraci!!!
    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda, že se vám nápad líbí a určitě vyzkoušejte, ať se i já můžu od vás přiučit :) Je pravda, že jsem je dělala hodně narychlo, ale mám z nich radost a účel určitě splní :). Pěkné dny všem!

    OdpovědětVymazat
  8. hello and greetings from Finland

    OdpovědětVymazat
  9. Marionetko skvělý nápad!Michaela

    OdpovědětVymazat