Voskem malované...

Dneska jsem dozdobila pštrosí vajíčko, které sice není moje, ale věřím, že udělá radost. Ostatní vajíčka jsou z loňska, mám jich doma jen pár, protože jsem většinu zapůjčila na velikonoční výstavu...



















11 komentářů:

  1. Marionnetko, tak ta vajíčka jsou úžasnááá!! Pštrosí se moc a moc povedlo!!!Jen já mám raději ta malinkatá vajíčka a ta se ti moc vyvedla!!! Opravdu smekám! Je to titěrná prácička!! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, moc děkuji! Já taky radějí malá a bílá... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marionnetko, děkuji za komentář:-) I já moc obdivuji Tvé umění s vajíčky!!! Ta vajíčka, co vypadají jako bílá krajka jsou nádherná!
    Krásný víkend!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné, čistá práce, to bude mít někdo krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  5. Marionneto, opravdu krásná práce obdivuji tvou zručnost a trpělivost!!
    Krásný víked
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  6. Marionetko, krásné, moc krásné!!!! Skláním se před Tvojí trpělivostí a dokonalým provedením.
    Pěkný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Marionettko, to je nádhera, Tvá bílá madeirová vajíčka už delší dobu odivuju, jsi opravdu šikovná! Já už po nich toužím pár let, ale na to fakt nemám:-/. Krásnáá jemnáá náádhera!
    Hezký víkend a hodně času na tvoření;-)

    OdpovědětVymazat
  8. These eggs are marvellous! They look like laces!
    Have a nice new week!
    Warm greetings!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  9. Marionettko máte krásné kraslice. Obdivuju ty šikulky, které mají takovou trpělivost na madeirové zdobení - je jemné a čisté. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji Vám všem moc za pochvaly, nevím, jestli je to o trpělivosti, asi ano, ale pro mne je to především ohromný relax...
    Krásné předjarní dny!

    OdpovědětVymazat
  11. No teda ty jsi dalších z blogerek,které mají opravdu zlaté české ručičky!Vajíčka jsou překrásná!Michaela

    OdpovědětVymazat