Ze starého alba...




Svatební fotografie babičky a dědečka...



Tady je moje prapra teta... najímaly si ji bohaté rodiny před narozením dítěte, byla tedy něco jako porodní asistentka a chůva dohromady. O děti se starala vždy do jejich 3 - 4 let a spolu s těmito rodinami procestovala celý svět...



... a ta dáma v klobouku s květinami je také ona


9 komentářů:

  1. Marionneto, moc krásné fotky! Zvláště obdivuji ten stojánek na razítka, ten je úžasný!!!
    Pěkný zbytek dne!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Marionettko, to je naprostá nádhera!!! Málokdo se může pochlubit takovými rodinnými poklady, líbí se mi úplně všechno - stojánek, brož, staré dopisy, fotky... No prostě tiše závidím!:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Maroonnetko,paráda.Ta motýlková brož je nádherná.Líbí se mi praprateta a její úžasný klobouk i všechny tvoje ostatní rodinné poklady

    OdpovědětVymazat
  4. Moc, moc děkuji Vám všem!
    P.S. Ten stojánek, co se Vám tak líbí (i mně :) ), je také po prapratetě, to jsem tam zapomněla napsat. Pěkné stále zimní dny všem!
    Marionneta

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné vzpomínky! Taky jsem posbírala staré fotečky po babičkách a tetičkách a udělala z nic album a moc ráda ho procházím a vzpomínám na jejich vypravování...

    OdpovědětVymazat
  6. Marionetko, nádherné poklady, brož, stojánek, fotky, ááááách krása!!!
    Krásný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Marionneto, máš u mě ocenění za Tvůj úžasný blog!
    Krásný víkend!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  8. Marionnetko nádherný blog. Krásné fotografie úplné poklady. Všechno nádherné. Dáša

    OdpovědětVymazat
  9. Marionetko mě zaujal motýlek-je to opravdový skvost!Michaela

    OdpovědětVymazat