Bylinky...

Krásná píseň od Ulrichovců...
a já bych ji v mém příspěvku chtěla věnovat Evíkovi - Evi, ty víš :) a Vám, kterým přinese nejen potěšení...

... Bylo mi bídně a zůstal jsem sám,
mosty jsem spálil a šel Bůh ví kam.
Chytit se stébla už neměl jsem sil,
prostě už dál nešlo žít jak jsem žil.

Najednou jsem ucítil divoký kmín,
třezalku líkovec, mátu a blín,
na louce dívka, já dotknout se bál,
bylinky sbírala, ohýnek hřál...

Každý z nás hledá ten svůj lék,
svůj balzám, co by svlék
jednou žal, podruhé zas trápení,
hledáš dál v úhoru a kamení, kamení...

Dál, půjdeš Bůh ví kam,
svůj lék si najdeš sám,
rozkvétá, kde to možná nečekáš,
balzám svůj najdeš v rukou člověka,
když nečekáš ten dar...





8 komentářů:

  1. Krásná píseň, v tomto případě vlastně báseň a úchvatné fotky!
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojík
    Kráásné fotky. Ty dozičky jsou nádherné !
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    jsem ráda, že jsi....

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, jak ze staré lékárny..
    Krásný večer

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Něžná krása,tajemná,hledání straceného času....a ještě schody brante,jsou ůžasné proti zetleni je matný nátěr,který je identický z barvou dřeva,nikdo nepozná,žejsou napuštěny .Daja-duha

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná skrinôčka, aj slová... :)Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Krasny poklad tu mas. A ta pisnicka me prenesla do meho detstvi, doma jsme meli gramofon a asi 10 desek. Jedna z nich byla s Ulrychovci. Krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat