U Andulky IV.

V aťasu.
Jinak se tomuto místu neřekne. 












Příště už vložím něco od nás.

Přeji krásný víkend!



7 komentářů:

  1. Už se opakuju, ale to místo , ten dům,je nádherné, a těch plno starých věcí.....to je lahoda pro moje oko, mají krásné bydlení.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ...a klidně může být i Andulka V,VI,VII atd, mě to vadit nebude :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Renčo, já doufám, že to není naposled a že určitě zase někdy něco vložím :). Přeji krásné letní dny a pozdravení!

    OdpovědětVymazat
  4. Marionetko, opět krásné, moc se mi u Andulky líbilo. Mohlo by být i pokračování, teda pokud by Andulka chtěla.
    Ale k Tobě na návštěvu se také těším.
    Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, i tobě pěkné dny a snad se mi podaří Andulku přesvědčit, aby si založila svůj blog :o). Zdravím!

      Vymazat
  5. Krásná práce umocněná surovostí zdi a klenbou!Sakrální motivy jsou mi blízké...zahlédla jsem tam i jezdecký motiv,snad sv.Jiří? Každopádně jsem se pokochala,díky Marionetko!Moc se těším až uvidím novinky od Tebe...jupííííí Daja.

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, Dáji, s Jiřím ti neodpovím, v každém případě ale moc za sebe i Andulku děkuji za krásná slova! Pa :o)

    OdpovědětVymazat