Zátiší jen tak...


... svícen z bazaru za pár korun, staré divadelní kukátko po babičce.
Myslím, že k sobě ladí.

Pěkný den vám všem! 










10 komentářů:

  1. Nádherné, dýchá na mě staré kouzlo starých časů. Povedené, jednoduché, moc povedené! Romantické. Krásné dny. A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji! Ty máš zase šikovné packy a moc se mi líbí tvůj závěs na bylinky! Zdravím tebe i holčičky!

      Vymazat
  2. Moc krásné zátiší.Máte to doma útulné,moc hezké.Ráda zde čerpám inspiraci.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to mě moc těší!!! Přeji krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi u tebe líbí,taková pohoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári, někdy jen zdání, asi jako všude :) Moc děkuji!

      Vymazat
  5. Marionet,jsem potěšena,krásný nostalgický koutek ke mě promlouvá dávnými časy.....Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji, naopak, já jsem potěšena tvými navštěvami a slovy! Měj krásné dny!

      Vymazat
  6. Ajko ahoj, jsem ráda, že se líbí! A já doufám, že návštěvy u mne nemusí dokazovat, že jsou roboti, snad se zadařilo. :) Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat