Jarní hrnčířské trhy v Berouně

Poprvé jsme byli na trzích loni na podzim. 

Pro letošek můj plán A:
  • fotit co to jde, včetně kontaktů na prodejce
  • mít sebou záložní baterku do foťáku 
  • seznam toho, co "opravdu nutně potřebuju" v kapse kalhot
  • pantátu nasměrovat na klobásky, grilovaná kuřata a sazenice rajčat, aby byl čas se v klidu rozhlížet a nerušeně se radovat z každé maličkosti...

Došlo na plán B = improvizace, protože:
  • záložní baterka zůstala v autě - přece se nebudu tahat s brašnou (to že tam mám baterku mi došlo dost pozdě)
  • pantáta první klobásku slupnul, než jsem se stačila zorientovat, grilované kuře si nedal,  ještě prý bylo nepropečené (je pravda, že prodejci i občerstvení teprve vybalovali)
  • druhá klobása nebyla tak dobrá, jako ta první  
  • z chození na dlažbě bolí (pantátu) nohy
  • po prvních 10 snímcích jsem fotila jen to "nejnutnější", protože baterka blikala jak o život a já nepoletím do auta dva kilometry zpátky 
  • seznam toho, co "opravdu nutně potřebuju" vzpomenut až doma






















































A našla jsem LUCII ČAPKOVOU a její úžasné smaltové cedulky. 



Velice milé setkání! A i když jsem koupila jen maličkosti, byla jsem odarována diářem Koloběh ♥.


Ale musím uznat, že pantáta je zlatej, protože se mnou absolvoval cestu do Berouna i zpátky časově o dost delší, než jsme strávili na trzích, proplétal se statečně davem  (i když mě pořád mě ujišťoval o tom, že " je to tady to samý, co loni") a měl se mnou svatou trpělivost, když jsem se někde zasekla. Krásný den to byl... A to fakt!

A kdo ještě máte chuť, fotky z podzimních trhů najdete TADY

 P. S.  Sazenice rajčat máme!


26 komentářů:

  1. Nádhera, to musí být zážitek! Škoda, že to mám tak daleko. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, zážitek to opravdu je :) Pěkné dny přeji!

      Vymazat
  2. Krásné fotky, vždycky je tam k mání sposta krásných věcí. Skřítky - zvonečky jsem letos prehledla(foto 21). Nevzpomenete si, prosím, kdo je prodejce? Děkuji. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, netuším.., projela jsem ostatní (nepovedené) fotky, kdyby náhodou a nic. Děkuji za zastavení!

      Vymazat
  3. Krasne vecicky, určite by som si niečo vybrala. Baterka vydrzala dosť dlho. Pekne fotky sa podarili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atize, ona věděla, kdy má kleknout :) Krásné jaro!

      Vymazat
  4. Marionetko, děkuji Ti za překrásnou podívanou. Nádherně jsem se hned po ránu pokochala.
    Musím, říct, že bych v peněžence měla velký průvan. Škoda, že bydlím daleko.
    Měj se krásně a poděkuj za mě pantátovi, že na trhy jel s Tebou. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to jsem ráda, že se líbí! Pantátu chválím, kudy chodím :) Měj se pěkně!

      Vymazat
  5. Děkuji za krásné fotky a přiblížení nabídky. Budu muset najít "fintu" na mého muže, aby mne tam také příště vzal, i když od nás je to hooodně daleko. Ještě jednou moc děkuji. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renat, není zač :) A třeba se "zadaří"! Pěkné dny!

      Vymazat
  6. To musela být nádhera. Já chtěla ject, ale pak jsem si řekla že za a) se nechci tlačit s lidma a za b) nic nepotřebuji ale určitě bych koupila spoustu blbostí :)... takže jsem se teď tady alespoň pokochala fotkami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, když člověk ví, do čeho jde, tak je zkrátka připravenej na lecos :))) Tak třeba příště... Pěkné jarní dny!

      Vymazat
  7. Krása...ještě,že je to od nás tak daleko...Dotáhla bych bůhví co....Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilon, my dotáhli hlavně ty rajský :) To ostatní, to byla potěcha pro oko i duši :) Prima dny!

      Vymazat
  8. Nádherné kousky jsi nafotila.Sortiment bohatý.Šikovné ruce keramiků a ostatních.Škoda že jsem tam nemohla být.Určitě to byla bezva podívaná.Děkuji za nádhernou podívanou.
    Zdravím Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, no právě - podívaná mi opravdu stačí k radosti :) Také posílám pozdravení!

      Vymazat
  9. Marionetko, díky za fotky♥ Krása nesmírná! Nevěděla bych, co koupit dřív .-)
    Moc pozdravů posílám.
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evicečko, věřím, že u zvonilkových skřítků bys asi neodolala! A těch andělek bílých co tam bylo! :))) Já tě jen tak trošku provokuju, ale mě fakt stačí jen dívat se... Měj se moc hezky!!!

      Vymazat
  10. Takže Marionnetko,baterka sloužila dobře ,nebot fotečky jsou super,moc jsi mě potěšila!Bylo tam dost dobrých věcíˇ, takže bych ulevila peněžence...Zdraví Dája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáji, potěšení je na mé straně :) Měj se krásně!
      P.S. Tvoje dobroty nemají chybu!

      Vymazat
  11. Děkujeme za krásné fotky - a kdybych tam byla, taky bych vůbec nevěděla, co si koupit :-) všechno je nádherné ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná keramika, radost prohlížet. No snad se tam taky někdy dostanu... můžu se zeptat, jak často tam ty trhy jsou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy v květnu a v září, když si zadáte "hrnčířské trhy beroun", určitě najdete termíny. Na jaře tam bývají k vidění i jiná řemesla. Tak třeba se někdy zadaří! Pěkné dny!

      Vymazat