Jarní hrnčířské trhy v Berouně..



Ty z vás, které se na ně nedostanete, snad potěším. Fotek v PC milion, protože jsem si pečlivě nabila baterku a pro sichr dala do foťáku už včera a ne jako PŘED ROKEM
Určitě i poznáte některé autory a věřte, že všichni jsou opravdu moc milí. 

A teď už fotky, jo? ;o)















Loni jste se mě ptali na výrobce těchto  visících květinových skřítků, je to keramika z Maďarska a mám i vizitku, kdyby někdo chtěl :).













Moje první srdcovka - kovový rezavý šípkový věnec.
Je fakt krásnej,ale jinou fotku nemám. Buď na ní byly něčí záda, nebo nohy.. (davy, davy..)




























A druhá.  Kluci svatí. Sympaťáci, stejně jako pan prodejce.
Třeba někdy..














P. S. Jsem statečná, koupila jsem jen dvě keramické koule na tyčky.
Ty prý mi pantáta udělá. 
Jo a toho taky chválím. Ztratil se mi jen dvakrát, protože si musel nutně koupit druhou klobásu, ta první byla přepečená, a podruhé proto, že tam prostě byly davy :)

Mějte se krásně májově!


29 komentářů:

  1. Díky moc za report. Jako bych tam byla... Věnec se šípky, to je krása...Ze srdce děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, je nádherný! Rezavý, jednoduchý, i když asi žádná sranda ho udělat.., no prostě náš šálek kávy.. ;) Měj se fajn!

      Vymazat
  2. Marionnetko, nádhera !!!! Škoda, že je to od nás tak daleko .... Marki

    PS: Ani nevíš, jak ti s tím věnečkem od Aničky Tyrolerové rozumím .... když jsem ho uviděla poprvé, taky jsem se zamilovala ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, však jsem na tebe myslela.. I u Zuzky :) Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Tolik krááásy, díky za report.... Š

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný reportáž z výstavy. Ten rezavý věnec je teda úchvatný. Hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  5. Chvíli jsem kvůli vašim fotkám naprosto seriózně uvažovala, že si z Moravy udělám výlet do Berouna jen kvůli trhům.
    Tak nakonec prý nesmím, že bych si odtamtud určitě něco přivezla...
    Děkuji za příspěvek, ono se na tu keramiku tak hezky kouká :))

    OdpovědětVymazat
  6. Marionetko, děkuji za překrásnou podívanou. Nádherně jsem se pokochala.
    Měj se krásně a přeji pěknou neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná podívaná, tolik keramiky pohromadě jsem ještě nikdy neviděla. Moc hezké fotky.
    Přeji fajn neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, a naživo, to je teprv zážitek! Děkuji s přáním pěkných příštích dní!

      Vymazat
  8. Zdravím a děkuji za reportáž. Prosím, věděla byste, kdo prodává ty keramické jahůdky a srdíčkové obrázky? Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den, keramické jahůdky jsou od maďarských prodejců, kontakt nevím, a srdíčkové obrázky jsou od Keramika Klubko, najdete je na Fleru.

      Vymazat
  9. Děkuji za fotoreportáž z trhů , nádhera . Máme to hodně daleko od nás ze severu Moravy , snad někdy příště ....
    Krásné jaro . J.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za reportáž. Objevila jsem trhy loni, tentokrát jsem si přivezla nejen keramické talířky, dvoulitrový kvašák, ale k tomu ještě provensalskou zástěrku a smetáček s pravými koňskými žíněmi. Trhy mě potěšily, jsou důkazem toho, že mnoho lidí je pořád manuálně zručných, šikovných a výtvarně nadaných. Řemeslo nevymřelo!
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, rádo se stalo! Je bezva, že řemesla nezanikají, to by byla věčná škoda! Krásné dny!

      Vymazat
  11. Děkuji za tak krásnou procházku hrnčířským Berounem :-)) ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Jako kdybych na trzích byla s Vámi, fakt povedená reportáž, fotky inspirující. Troufám si ocenit i to, že se Vám šikovně podařilo eliminovat davy, a záda a nohy..., vlastně jsou takto hrnčířské a keramické skvosty vidět lépe než ve skutečnosti. Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diano, to mě těší! Děkuji za návštěvu i slova! Prima dny!

      Vymazat
  13. To musela byť krása. Čo by som si asi kúpila keby som tam bola a poprípade mala dosť peňazí? Tak možno jahôdky, možno nejaký biely hrnček, venček so šípkami prenádherný.....no je toho tam dosť. Príjemná reportáž , krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ati, jo, je to podívaná. Mám to štěstí, že mě to stačí k radosti, nanejvýš jen maličkost ;) Mávám do daleka!

      Vymazat
  14. Marionetko, tak ty trhy ti ze srdce závidím, ale ne ve zlém, je to pro nás hodně z ruky, jsem z Hané :), ale ty fotky jsou úžasné, krásná keramika, pár srdcovek bych si vybrala a ti skřítci - moc pěkní, hodily by se mojí vnučce chodí ve školce do " skřítků " , pěkný víkend, my jedeme zítra do Přerova na blešák Maryša :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, já bych taky moc ráda na blešák, ale tady v okolí není kde. Takže "závidím" i já ;o) Pěkné dny!

      Vymazat
  15. Milá Marionetko,
    sleduji Vaši lásku a Váš zájem o ruční práce a staré ruční výtvory. Zdědila jsem paličkované, síťované a vyšívané dílka, ale do mého domu se naprosto nehodí. Pokud byste měla zájem, ráda Vám je daruji. V případě zájmu napište, prosím, na Jcadilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat